To całkiem możliwe, Mark Simon główny designer God of War: Wstąpienie w studiu Santa Monica wypowiada się następująco:
Myślę, że w Kratosie ciągle jest życie. Jest świetnym bohaterem z dobry designem i ludzie go uwielbiają.
Wtóruje mu Jason McDonald – designer walk:
Tak, myślę, że Kratos jest dobry. Nie ma drugiej takiej postaci.
Jak zapatrują się na Playstation 4?
Na początku trafiła do mnie ogromna moc jaką będzie miała konsola. Od startu tej generacji minęło już bardzo dużo czasu, więc poczujemy ogromny skok wydajności. Oznacza to tyle, że pomysły, które musieliśmy odłożyć z racji braku możliwości do wykonania możemy wyjąć z szafy ponownie i zobaczyć czy da się to zrobić.
Patrząc na specyfikację ciężko powiedzieć „czegoś tutaj brakuje”. Nie będzie studia, które powie, że 8 GB GDDR5 to za mało. Raczej reakcje będą przeciwne – „o cholera, jak my to wykorzystamy?”.